Zkušenosti uživatelů

Příklad dvou organizací, které lepšili svůj přehled o síti díky LinkRunner


Zpátky do školy: University of Richmond

Oddělení informatiky na University of Richmond ve Virginii poskytuje podporu pro 2800 studentů a zaměstnance fakulty. Oddělení se skládá z Help Desku s 11 techniky v terénu, fungujícími jako první obrana a ze síťové skupiny 5 specialistů, kteří řeší složitější problémy. Až do nedávna byly jejich jedinými testovacími zařízeními dva propracované ale drahé přístroje.

Začátek školního roku je obvzláště stresující období, protože studentí se stěhují na koleje a zkouší připojit své počítače do kolejní sítě. "Když byli přivoláni technici Help Desku, aby vyřešili problém s konektivitou, většinou začali výměnou NIC nebo jiný částí počítače v naději, že to vyřeší problém," říká Holly Caruso, manažerka síťových služeb. Pokud to nezabralo, šli zpátky do kanceláře, aby si vyzvedli jeden ze dvou testerů. Pokud už byly oba testery v terénu, zavolali síťovému specialistovi. "Celý proces byl časově dost náročný," říká Caruso.

Teď, když každý technik Help Desku nosí svůj LinkRunner, Caruso potvrzuje, že mohou vyřešit většinu problémů s konektivitou během několika minut. "Navíc, protože se tak snadno používá, mohli se s ním rychle naučit zacházet i studenti," dodává. "Tento podzim, až se budou studenti ubytovávat, budeme mít na každé koleji studenty, kteří budou moci otestovat síťové přípojky. Výrazně nám to ulehčí jinak hektické období."

Vojenská letecká základna Schriever

Na Colorádské vojenské letecké základně Schriever odpovídá za konektivitu firma Harris Technical Services Corporation. Podle Arthura Coopera, vedoucího skupiny techniků na fungování LAN, příjímali denně 10 až 15 žádostí o řešení problémů s konektivitou. "Před LinkRunnerem jsme neměli možnost zjistit, jestli přípojka funguje správně," říká Cooper. "Zkoušeli jsme pingovat bránu (gateway), stroj, jiný stroj. Není potřeba říkat, že to nebyla zrovna přesná diagnostika."

Dalším krokem, říká Cooper, bylo vyměňování karet, což mohlo, ale také numeselo vyřešit problém a každopádně to bylo časově náročné. Celá skupina měla jednu síťovou zkoušečku - na 20 lidí - nebyla většinou k dispozici.

"Teď, díky LinkRunneru, můžeme během dvou, tří minut řešit vyřešit to, co dříve trvalo dvě, tři hodiny," říká Cooper. "Během jednoho měsíce jsme tak ušetřili stovky hodin práce našich lidí. To je téměř okamžitá navratnost investice."


© FLUKETESTERY.CZ Všechna práva vyhrazena.

created by hotpotato – xhtml & css valid, use Mozilla – the best browser available | Fluke Networks

Informace o cookies | Informace o ochraně osobních údajů